Skip to Store Area:

Boek met naam kado

klachten behandeling

Boekmetnaam.nl handelt alle bestellingen met de grootst mogelijke zorg af. Het kan echter een keer voorkomen dat er een fout wordt gemaakt.
Op onze afdelingen productie, afwerking, logistiek en bij TNT Post of Dpd werken allemaal mensen die helaas een keer een vergissing kunnen maken. Dit is natuurlijk niet wenselijk, maar wel mogelijk.

 

Bij een fout van onze kant bieden wij u natuurlijk allereerst onze excuses aan. U koopt bij ons een kado en wilt dat graag snel en goed schenken aan de ontvanger. In dat geval bieden wij u een nieuw kado aan ter vervanging of boeken wij het aankoopbedrag aan u terug. De keuze is natuurlijk aan u.

 

U begrijpt dat wij het foutief gemaakte kado graag retour ontvangen. In het verleden maakten wij zonder meer een nieuw kado en stuurden dat zonder vragen te stellen aan onze klant, maar van die service werd wel eens misbruik gemaakt.

 

Het kan ook voorkomen dat u zelf een (type)foutje heeft gemaakt. Daarom vragen wij u om de ingevoerde gegevens goed te controleren. In dit geval kunnen wij een verbeterd kado tegen een gereduceerd bedrag aanbieden. (Het bedrag is afhankelijk van het product en de verzendkosten)

 

Graag ontvangen wij uw klacht via beheer@boekmetnaam.nl  Omschrijf uw klacht a.u.b. goed. Stuurt u a.u.b. niet zonder meer een boekje retour. Wij zullen natuurlijk z.s.m. reageren. Wij begrijpen dat u snel een oplossing wenst.

 

14 Dagen retourrecht NEE HOOR 1 MAAND EN 14 DAGEN!

LET OP!

Wettelijk heeft u bij koop op afstand als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. U mag een product dan zonder opgaaf van reden terugsturen. Het product dient in de originele verpakking te worden geretourneerd. Het is niet de bedoeling dat het product tijdens deze periode wordt gebruikt. U heeft recht op een zichttermijn, dit is géén probeertermijn. 

Wat wordt er bedoeld met een zichttermijn?
Tijdens deze 14 dagen mag u het product bekijken en eventueel proberen, zoals u dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Een luchtbevochtiger mag bekeken worden, maar mag niet in gebruik worden genomen. Een zaag mag uit de verpakking worden genomen, maar er mag niet mee gezaagd zijn. 

ECHTER GELDT DIT NIET VOOR BEDERVELIJKE WAAR, KRANTEN EN MAGAZINES EN/OF PRODUCTEN WELKE I.O.V. DE KLANT ZIJN GEWIJZIGD OF AANGEPAST.

DAARMEE WORDT U DUS GEDISCRIMNEERD WANT DE BOEKJES WORDEN GEPERSONALISEERD EN VALLEN DUS BUITEN DIT RECHT.

MAAR...;

WIJ LOSSEN ALLES IN OVERLEG MET U OP. EEN TEVREDEN KLANT EN ONZE GOEDE NAAM ZIJN VOOR ONS BELANGRIJKER DAN HET WETTELIJK RECHT. INDIEN U NIET TEVREDEN BENT OVER HET DOOR ONS GELEVERDE PRODUCT EN UW KLACHT IS GEGROND / REDELIJK, ONTVANGT U ZOALS HIERBOVEN VERMELDT EEN NIEUW ZELFDE BOEK, EVENTUEEL EN INDIEN MOGELIJK AANGEPAST OF UW GELD RETOUR.

WIJ GEVEN U ZELFS 1 MAAND DE TIJD OM ONS TE INFORMEREN OVER HETGEEN VOLGENS U NIET NAAR WENS IS EN DAARNA NOG EENS 14 DAGEN OM HET BOEK TE RETOURNEREN. WANT WIJ BESEFFEN DAT EEN CADEAU SOMS LATER GEGEVEN WORDT OF DAT U NIET DIRECT IN STAAT BENT EEN REACTIE TE GEVEN. 

RETOURNEER ECHTER ENKEL NA OVERLEG MET DE KLANTENSERVICE. VAAK IS HET NAMELIJK NIET NODIG OM RETOURNERINGSKOSTEN TE MAKEN. (b.v. door een foto te sturen van een mankement)

Om u zo goed mogelijk te helpen, gebruikt Boekmetnaam.nl cookies. Ook maken wij gebruik van Google Analytics

Lees onze Privacy Policy Wel toelaten Niet toelaten Sluiten